Born digital. Digital first.
Kært barn har mange navne

Digital handler om at overraske og forkæle

McKinsey har for længst fastslået, at marketing er det område, der påvirkes kraftigst af den digitale udvikling. Dine kunder har flyttet sig, og de bliver ved med at rykke sig.

Avislæsning, flow-TV, detailhandel … dine kunders adfærd, vaner og ’journey’ mod dit brand er vendt på hovedet.

Digital first er ikke til diskussion, men som Angela Ahrendts – tidligere direktør for Burberry og i dag senior vice president for Apple Retail – siger det: “Although technology is changing the way consumers shop, they still want to feel surprised and delighted.”

Hos Entry gør vi en dyd ud af at huske på dette – inden det hele drukner i click rates og grimme bannere.

Kreativitet betyder nytænkning

Entrys enkle brand model

God kommunikation handler om at koge ind og destillere – så du kan trænge igennem i en skør verden med millioner af budskaber, der konstant omgiver os alle.

Det kræver viden om udviklingen omkring os, det kræver viden om dine konkurrenter, og så kræver det indsigt i menneskers hjerner og hjerter.

Med andre ord: Dit brand skal skille sig ud, være relevant for din målgruppe og love dem noget, som de tror bedst opfylder deres behov.

Det lyder enkelt. Og grundlæggende skal vi da også ’bare’ igennem ni punkter for at lykkes.

Vi har det sjovt

Det giver heldigvis de bedste resultater

Det skal være sjovt at gå på arbejde – især når man gerne vil gå igennem ild og vand for sine kunder 24-7-365. Det skal være sjovt, fordi vi er her mange timer. Det skal være sjovt, fordi vi hellere vil sove på kontoret end misse en deadline.

Det skal være sjovt, fordi det smitter. Sjovt nok giver det også de bedste resultater – og vi er her jo ikke for sjov.

Verden forandrer sig

Performance Creativity®

Ved du, hvad der initierer, supporterer
og konverterer dine kunder? Vi gør...

Alt kan måles, vejes og trackes – og mange annoncører tror, at de gør det.
Men det, de fleste måler, er sidste klik. Og det betyder eksempelvis, at et enkelt banner eller Google nemt kommer til at løbe med hele æren for, hvad der virker i din markedsføring.

Sandheden er, at dine kunder er ’all over the place’. Nogle påvirkninger får dem til at overveje dit budskab, nogle medier supplerer disse overvejelser, og nogle får dem i sidste ende til at klikke/konvertere og købe. Entry tilbyder et system, der kan tracke det hele – både analogt og digitalt. Og altså ikke bare ’sidste klik’.

Kunder er svære at fange

Performance Creativity®

Et software-værktøj, der konstant
optimerer "The Customer Journey"

Hos Entry kan vi ret enkelt og særdeles økonomisk tracke dine kunder. Og vi kan meget præcist kortlægge deres samlede rejse rundt om og hen til dit brand – og dine budskaber. Det er meget enkelt. Du abonnerer på vores service med et fast månedligt beløb og en klikpris. Herefter kan vi nemt rapportere, hvad der virker, og hvad der ikke virker.

Og i modsætning til andre – ja, så kan vi tracke mediernes indbyrdes påvirkning af hinanden – og ikke bare på hvert sit medie, i hver sin analoge eller digitale silo. Det er helt unikt!

Tysk effektivitet.
Dansk kreativitet.

Performance Creativity®

Entry repræsenterer Refined Labs i Danmark

Entry arbejder sammen med det succesfulde tyske performance marketingfirma Refined Labs, der har virksomheder som Telekom, Sixt, Lufthansa, Pixum og DriveNow på kundelisten. Og det er deres veldokumenterede og ekstremt effektive system, som vi repræsenterer i Danmark.

Vi garanterer, at ingen kan levere det samme – til så konkurrencedygtige priser. Tysk effektivitet i kombination med dansk kreativitet.

Skal vi løfte din digitale performance?

Udfyld felterne med dine kontaktinformationer. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Tak for din interesse.
Vi kontakter dig hurtigst muligt.